გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის
სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: რიტა რატიანი, 60001021734
საგანი:
ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური/
კლასი:საშუალო
მოსწავლეთა რაოდენობა:
16
გაკვეთილის თემა:
At the restaurant.
გაკვეთილის მიზანი:
·
მოსწავლე კარგად ართმევს თავს თემასთან დაკავშირებულ ლექსიკურ-გრამატიკულ სავარჯიშოებს.
·
სიმალუციურ სიტუაციაში მაქსიმალურად იყენებს უკვე ნასწავლ
კონრეტულ ფრაზებს და წინადადების ფამილარულ თუ თავაზიან ფორმებს.
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო
რესურსი
|
დრო
(წთ)
|
|
1
|
საშინაო დავალების გამოკითხვა.
|
ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.
|
საკლასო
|
დაფა, ცარცი, მარკერი.
|
3
|
2
|
გაკვეთილის მიზნის და შეფასების რუბრიკის გაცნობა.
|
ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.
|
საკლასო
|
ფურცელი, კომპიუტერი, პროექტორი.
|
3
|
3
|
გამოწვევის ფაზა-მასწავლებელი დაფაზე წერს წრეში ჩასმულ
სიტყვა ,,food”ს და მოსწავლეებს სთხოვს,დაასახელონ და მის ირვლივ
შექმნან იმ სიტყვების ბადე რომელიც უშუალეოდ ამ კონრეტულ სიტყვას უკავშირდება.
|
წერითი, ვერბალური.
|
საკლასო
|
დაფა, ცარცი, მარკერი
|
6
|
4
|
წინარე ცოდნის განმტკიცება- მასწავლებელი POWERPOINT პრეზენტაციაში მომზადებული ფაილის საშუალებით მოსწავლეებს
ახსენებს უკვე ნასწავლ მასალას
|
ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.
|
საკლასო
|
პროექტორი, კომპიუტერი, POWERPOINT პრეზენტაცია.
|
7
|
5
|
მოვლენების სწორად დალაგება-მასწავლებელი მოსწავლეებს
სთხოვს სლაიდზე ნაჩვენები წინადადებები წაიკითხონ და მოცემულ 2 სვეტში რომელიც დაყოფილია
შემდეგნაირად ___ ,,მომსახურე პერსონალი’’ და ,, მომხმარებელი’’ სწორად განათავსონ.
|
წერითი მუშაობის მეთოდი
|
საკლასო
|
ფურცელი, კალამი.
|
6
|
6
|
როლური თამაში-მასწავლებელი მოსწავლეებს აწყვილებს
და სლაიდზე რომლებზედაც საკვების, სასმელის და დესერტის 3 ვარიანტია გამოსახული,
სთხოვს შექმნან 3 განსხვავებული სიტუაცია ,, სადილობა რესტორანში’’ და გაითამაშონ მომხმარებლისა
და მომსახურე პერსონალის როლები.
|
ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.
|
ჯგუფური
|
15
|
|
7
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს ურიგებს გასასვლელ ბარათებს
შემდეგი კითხვებით
1.როგორი იყო დგევანდელი გაკვეთილი მათთვის
2. რამდენად მოეწონათ გაკვეთილზე გამოყენებული ელექტრონული
რესურსები.
|
წერითი მუშაობის მეთოდი
|
ჯგუფური
|
პურცელი,კალამი
|
3
|
8
|
საშინაო დავალება-ფოტოსურათის მიხედვით შეადგინეთ
დიალოგი.
|
ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.
|
|||
9
|
შეფასება
|
ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.
|
საკლასო
|
2
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
1 .უცხ.ს. Vlll.
10 წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს
საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარჩვევებს.
შედეგითვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·
თავისუფლადიყენებსმარტივენობრივსტრუქტურებსლოგიკურიკავშირების(მიზეზის, შედეგის, მიზნის, ოპოზიციის, პირობითობის)გამოსახატად;
·
იცავსარგუმენტირებულიმსჯელობისსტრუქტურას-თეზისი, არგუმენტი, დასკვნა;
·
საკომუნიკაციოსიტუაციის/მიზნისშესაბამისადიყენებსნასწავლენობრივკონსტრუქციებს,
კლიშეებს, ფორმულებს;
·
თავისუფლადიყენებსმარტივენობრივსტრუქტურებსმოქმედებათათანადროულობისადათანამიმდევრულობის(წინმსწრები/მერმინდელიმოქმედებები) გამოსახატად;
·
ერთიაზრობრივინაწილიდანმეორეზეგადასასვლელადიყენებსსათანადოსიტყვებსადაენობრივფორმულებს(მაგ., შესაბამისად,
მაგალითად, ამასგარდა, ამდენადდასხვა);
2. უცხ.ს. Vlll. 13 მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას
ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
·
მომზადების გარეშე მონაწილეობს როლურ თამაშებში, სიმულაციურსიტუაციებში,
რომლებიც ჩვეულ ყოფით სიტუაციას ასახავს;
·
წინასწარი მომზადების საფუძველზე მონაწილეობს ისეთ სიმულაციურ სიტუაციებში,
რომლებიც მოულოდნელ, უჩვეულო სიტუაციას ასახავს, რომლის დროსაც საჭირო ხდება თავის გამართლება,
გაპროტესტება
შეფასების რუბრიკა
ცუდი
|
საშუალო
|
საშუალოზე მაღალი
|
კარგი
|
|
მოსწავლე თავს ართმევს ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
|
ინტერაქციის წარმართვა უჭირს.
თანამოსაუბრის რეპლიკებზე არასათანადოდ რეაგირებს.
არამართებულად იყენებს მეტყველების ფორმებს.
|
ხანდახან ახერხებს შეარჩიოს სიტუაციის შესატყვისი
სამეტყველო ფუნქციები. ნაწილობრივ ახერხებს მეტყველების ფორმების მართებულად გამოყენებას.
|
ინტერაქციისას ახერხებს სიტუაციის შესაბამისი სამეტყველო
ფუნქციების შერჩევას,თუმცა სამეტყველო პუნქციების გამოყენებისას უშვებს მცირეოდენ
შეცდომებს.
|
ინტერაქციისას შეარჩევს სიტუაციის შესატყვის სამეტყველო
ფუნქციებს, სათანადოდ რეაგირებს თანამოსაუბრის რეპლიკებზე, მართებულად იყენებს მეტყველების
ფორმებს.
|
მოსწავლე მონაწილეობს ინტერაქციაში.
|
უჭირს კითხვების დასმა და პასუხის გაცემა.
|
ნაწილობრივ ახერხებს კითხვების დასმას და პასუხს.
ხანდახან ახერხებს საკუთარი პოზიციის გამოხატვას.
|
სვამს და პასუხობს კითხვებს თუმცა უჭირს საკუთარი
პოზიციის მკვეთრად და მკაფიოდ გამოხატვა
|
სვამს და პასუხობს კითხვებს. მკაფიოდ გამოხატავს და
განმარტავს საკუთარ პოზიციას.
|
მოსწავლე იყენებს ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
მოსწავლე ვერ იყენებს ზეპირ მეტყველებს სტრატეგიებს.
|
ნაწილობრივ ახერხებს აზრთა თანმიმდევრობით დაცვას
საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვას.
|
იცავს აზრთა თანმიმდევრობას, თუმცა თავდაჯერებულად
ვერ ახერხებს საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვას.
|
იცავს აზრობრივ თანამიმდევრობას. გამოხატავს საკუთრ
დამოკიდებულებას საკითხთან დაკავშრებით.
|
ხელმოწერა: რ.რატიანი
თარიღი: ივლისი, 2018
No comments:
Post a Comment