გაკვეთილის გეგმა



გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  რიტა რატიანი, 60001021734
საგანი: ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური/ კლასი:საშუალო
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
გაკვეთილის თემა: At the restaurant.
გაკვეთილის მიზანი:
·         მოსწავლე კარგად ართმევს თავს  თემასთან დაკავშირებულ ლექსიკურ-გრამატიკულ სავარჯიშოებს.
·         სიმალუციურ სიტუაციაში მაქსიმალურად იყენებს უკვე ნასწავლ კონრეტულ ფრაზებს და წინადადების ფამილარულ თუ თავაზიან ფორმებს.



აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო (წთ)
1
საშინაო დავალების გამოკითხვა.
ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.

საკლასო
დაფა, ცარცი, მარკერი.

3
2
გაკვეთილის მიზნის და შეფასების რუბრიკის გაცნობა.
ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.

საკლასო
ფურცელი, კომპიუტერი, პროექტორი.
3
3
გამოწვევის ფაზა-მასწავლებელი დაფაზე წერს წრეში ჩასმულ სიტყვა ,,food”ს და მოსწავლეებს სთხოვს,დაასახელონ და მის ირვლივ შექმნან იმ სიტყვების ბადე რომელიც უშუალეოდ ამ კონრეტულ სიტყვას უკავშირდება.





წერითი, ვერბალური.






საკლასო




დაფა, ცარცი, მარკერი





6
4
წინარე ცოდნის განმტკიცება- მასწავლებელი POWERPOINT პრეზენტაციაში მომზადებული ფაილის საშუალებით მოსწავლეებს ახსენებს უკვე ნასწავლ მასალას



ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.



საკლასო
პროექტორი, კომპიუტერი, POWERPOINT პრეზენტაცია.


7
5
მოვლენების სწორად დალაგება-მასწავლებელი მოსწავლეებს სთხოვს სლაიდზე ნაჩვენები წინადადებები წაიკითხონ და მოცემულ 2 სვეტში რომელიც დაყოფილია შემდეგნაირად ___ ,,მომსახურე პერსონალი’’ და ,, მომხმარებელი’’ სწორად განათავსონ.






წერითი მუშაობის მეთოდი






საკლასო

ფურცელი, კალამი.






6
6
როლური თამაში-მასწავლებელი მოსწავლეებს აწყვილებს და სლაიდზე რომლებზედაც საკვების, სასმელის და დესერტის 3 ვარიანტია  გამოსახული,   სთხოვს შექმნან 3 განსხვავებული სიტუაცია  ,, სადილობა რესტორანში’’ და გაითამაშონ მომხმარებლისა და მომსახურე პერსონალის როლები.

ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.

ჯგუფური


15
7
მასწავლებელი მოსწავლეებს ურიგებს გასასვლელ ბარათებს შემდეგი კითხვებით
1.როგორი იყო დგევანდელი გაკვეთილი მათთვის
2. რამდენად მოეწონათ გაკვეთილზე გამოყენებული ელექტრონული რესურსები.




წერითი მუშაობის მეთოდი




ჯგუფური




პურცელი,კალამი





3
8
საშინაო დავალება-ფოტოსურათის მიხედვით შეადგინეთ დიალოგი.
ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.



9
შეფასება
ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი მეთოდით.
საკლასო

2


გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
1 .უცხ.ს. Vlll. 10 წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარჩვევებს.
შედეგითვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·           თავისუფლადიყენებსმარტივენობრივსტრუქტურებსლოგიკურიკავშირების(მიზეზი, შედეგი, მიზნი, ოპოზიციის, პირობითობის)გამოსახატად;
·           იცავსარგუმენტირებულიმსჯელობისსტრუქტურას-თეზისი, არგუმენტი, დასკვნა;
·           საკომუნიკაციოსიტუაციის/მიზნისშესაბამისადიყენებსნასწავლენობრივკონსტრუქციებს, კლიშეებს, ფორმულებს;
·           თავისუფლადიყენებსმარტივენობრივსტრუქტურებსმოქმედებათათანადროულობისადათანამიმდევრულობის(წინმსწრები/მერმინდელიმოქმედებები) გამოსახატად;
·           ერთიაზრობრივინაწილიდანმეორეზეგადასასვლელადიყენებსსათანადოსიტყვებსადაენობრივფორმულებს(მაგ., შესაბამისად, მაგალითად, ამასგარდა, ამდენადდასხვა);


2. უცხ.ს. Vlll. 13 მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
შედეგითვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·           მომზადების გარეშე მონაწილეობს როლურ თამაშებში, სიმულაციურსიტუაციებში, რომლებიც  ჩვეულ ყოფით სიტუაციას ასახავს;
·           წინასწარი მომზადების საფუძველზე მონაწილეობს ისეთ სიმულაციურ სიტუაციებში, რომლებიც მოულოდნელ, უჩვეულო სიტუაციას ასახავს, რომლის დროსაც საჭირო ხდება თავის   გამართლება, გაპროტესტება

 შეფასების რუბრიკა

ცუდი
საშუალო
საშუალოზე მაღალი
კარგი
მოსწავლე თავს ართმევს ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
ინტერაქციის წარმართვა უჭირს.
თანამოსაუბრის რეპლიკებზე არასათანადოდ რეაგირებს. არამართებულად იყენებს მეტყველების ფორმებს.
ხანდახან ახერხებს შეარჩიოს სიტუაციის შესატყვისი სამეტყველო ფუნქციები. ნაწილობრივ ახერხებს მეტყველების ფორმების მართებულად გამოყენებას.
ინტერაქციისას ახერხებს სიტუაციის შესაბამისი სამეტყველო ფუნქციების შერჩევას,თუმცა სამეტყველო პუნქციების გამოყენებისას უშვებს მცირეოდენ შეცდომებს.
ინტერაქციისას შეარჩევს სიტუაციის შესატყვის სამეტყველო ფუნქციებს, სათანადოდ რეაგირებს თანამოსაუბრის რეპლიკებზე, მართებულად იყენებს მეტყველების ფორმებს.
მოსწავლე მონაწილეობს ინტერაქციაში.
უჭირს კითხვების დასმა და პასუხის გაცემა.
ნაწილობრივ ახერხებს კითხვების დასმას და პასუხს. ხანდახან ახერხებს საკუთარი პოზიციის გამოხატვას.
სვამს და პასუხობს კითხვებს თუმცა უჭირს საკუთარი პოზიციის მკვეთრად და მკაფიოდ გამოხატვა
სვამს და პასუხობს კითხვებს. მკაფიოდ გამოხატავს და განმარტავს საკუთარ პოზიციას.
მოსწავლე იყენებს ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
მოსწავლე ვერ იყენებს ზეპირ მეტყველებს სტრატეგიებს.
ნაწილობრივ ახერხებს აზრთა თანმიმდევრობით დაცვას საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვას.
იცავს აზრთა თანმიმდევრობას, თუმცა თავდაჯერებულად ვერ ახერხებს საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვას.
იცავს აზრობრივ თანამიმდევრობას. გამოხატავს საკუთრ დამოკიდებულებას საკითხთან დაკავშრებით.





ხელმოწერა: რ.რატიანი
თარიღი: ივლისი, 2018

No comments:

Post a Comment